duminică, 3 martie 2013

Bine ai venit Primăvară!


Nu ştiu cum vă simţiţi voi când vine primăvara, dar eu.. încep să simt că trăiesc! Sunt ca acel ghiocel care răsare după o iarnă grea şi rece. Dimineţile încep să fie altfel, parcă şi zâmbetul meu e mai frumos ca altădată. Totul pare mai frumos, mai cald, mai dulce, mai plăcut;  oamenii par mai buni, mai fericiţi. Ieşi pe stradă şi în loc de priviri reci şi pierdute primeşti zâmbete şi priviri calde! Problemele par mai uşor de depăşit, şi nici iubirile pierdute parcă nu mai dor la fel. Amintirile nu ne mai pun lacrimi în ochi, ci bucurie în suflet! Mă simt liberă, mă simt eu, mai nouă, mai schimbată decât eram anul trecut. Am senzaţia că începe ceva nou, ceva mai frumos. Primăvara fiecare zi îmi pare o nouă şansă la fericire. La fericirea pe care o aştept de atâta timp..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu